Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:01:41+03:00
Alegere=decizie
a banui=a crede.
carahios=amuzant/nostim.
a cere= a pretinde
cudat=nu stiu ce ai vrut sa scrii aici
iad=infern
a hotari=a decide.
imprejurare=perimetru/circumferinta
a lamuri=a intelege
zilnic=cotidian
109 4 109
2014-10-15T19:02:24+03:00
Optiune. a suspecta. ilar.a solicita. bizar. a decide. infern. circumstanta. cotidian.
37 4 37