Răspunsuri

2014-10-15T18:57:39+03:00
De cateva nopti bune, nu te odihnesti deloc. Simti ca pungile de sub ochi s-au accentuat, esti din ce in ce mai obosita si ingrozitor de stresata. Oricat de mult incerci sa te linistesti si sa adormi, pur si simplu nu poti. Ai facut tot ceea ce ti-a stat in putere sa nu te mai gandesti la nimic, sa iti stergi din minte imaginile, dar amintirile revin, insistente. Un amestec de emotii iti rascoleste intreaga fiinta. Furie, ura, dezamagire, autocompatimire. Nici macar nu mai stii ce sa simti.Emotiile reprezinta raspunsuri la stimuli externi, cum ar fi cuvintele jignitoare, un act rauvoitor, o discutie in contradictoriu sau orice altceva care poate declansa o anumita stare emotionala. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:59:44+03:00
Imi place sa stiu ca undeva in adincul sufletului meu emotiile sunt controlate.Ma lasa fascinata ideea ca cele din urma reda trairile zilnice si ma conformeaza zilei actuale.Emotiile sunt ca un sirag de margele o data rupt taie orice rasuflare si idee de a mai fi ceva ca la inceput.Vorbele taioase poate afecta cele mai frumoase prietenii si cele mai calde legaturi cu cei apropiati.Negindind la rece,atitudinea se calmeaza,impleteste idei noi si lasa negativismul deoparte.Emotiile negative trebuie cu adevarat ascunse,insa celor frumoase sa le lasam friu liber,pentru ca pur si simplu prin ele traim