Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:46:26+03:00
Scrisoare unui prieten drag
Te cunosc de vreme multa, sau de putina vreme? Mai conteaza oare?
Conteaza numai prietenia aia indestructibila, de care imi vorbeai si pe care la inceput nu am inteles-o. Ce aveam eu sa iti ofer? Nimic. Si totusi mi-ai oferit zambete, rasete, bucurie si o nespusa onoare sa ma numar printre prietenii tai.
Nu as vrea sa crezi vreodata ca am nevoie de un motiv anume ca sa iti repet ca esti deosebit pentru mine. Si stiu sigur ca nu numai pentru mine. Stiu sigur ca ai reusit sa strangi in jurul tau oameni care stiu sa te aprecieze. Vei spune ca nu dai nimic special. Ba da, pentru ca nu putini oameni stiu sa semene si sa creasca asa de frumos prietenia adevarata. Ba de fapt, esti primul om care m-a invatat asta, dascalindu-ma, cicalindu-ma, intelegandu-ma. Ai avut mereu rabdare, si pentru rabdarea asta iti multumesc.

     Cu drag,
Alexandra
2014-10-15T18:52:41+03:00
         10.10.2014
  Draga,Irina
Imi pare rau ca nu ti-am scris de mult dar nu prea am avut timp ca de cind ne-am despartit din scoala noastra am avut asa de multe intimplari frumoase.Vreau sa-ti spun ca Dna de matematica se poarta mai frumos cu mine dar si eu ma descurc mai bune la lectiile ei.Ei ti-as mai povesti mai multe dar am sa-ti spun o veste mai buna si pentru tine:pe data de 25 octombrie parintii ma transfera la scoala unde inveti tu si ca o sa ternimam a doua scoala impreuna.Sint foarte bucuroasa de acest lucru.Cu drag ti-a scris prietena ta buna Vica!
P.S"Astept sa-mi scrii si tu cit mai curind"