Răspunsuri

  • CEO
  • Ambiţios
2014-10-15T18:40:19+03:00
Pai,de exemplu avem radical de 16,care este 4.Trebuie sa gasestiun nr. care inmultit cu el insusi sa dea nr. de sub radical (4*4=16).Daca e un nr. mare,il descompui,adica il imparti la un nr. cat mai mic,pana ajungi la 1 apoi faci perechi de nr. care sunt la fel.Langa perechea fiecarui nr. pui rezultatul perechii,adica un nr. din pereche(75=3*5*5 ,unde perechea este 5 care iese de sub radical si rezultatul este 5 radical de 3 ,deoarece 3 nu are pereche)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:41:10+03:00
Pai,de exemplu avem radical de 16,care este 4.Trebuie sa gasestiun nr. care inmultit cu el insusi sa dea nr. de sub radical (4*4=16).Daca e un nr. mare,il descompui,adica il imparti la un nr. cat mai mic,pana ajungi la 1 apoi faci perechi de nr. care sunt la fel.Langa perechea fiecarui nr. pui rezultatul perechii,adica un nr. din pereche(75=3*5*5 ,unde perechea este 5 care iese de sub radical si rezultatul este 5 radical de 3 ,deoarece 3 nu are pereche)
:)
la ce scoala esti??
vb mai tarziu pt ca ma duc la masa,bine?
bine. pofta buna. pa
ms