Răspunsuri

2014-10-15T18:40:26+03:00
camp:campie,campenesc, campean, campeneste, campie,campulet ,campusor
toamna:tomnatic, tomnire, intomnire, intomnit, a intomni, tomnisoara,tomnesc,tomnita
MARCHEAZA TE ROG CA CEL MAI BUNNN

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:41:23+03:00
Camp + suf. ean= campean
camp+ suf.esc=campenesc.
camp+ ie= campie.
camp+eanu=Campeanu.
camp+ ulet= campulet.

tomn+atic=tomnatic

2 5 2