Răspunsuri

2014-10-15T18:35:19+03:00
Ea s-a dus cu Cristina la munte.
Ei s-au jucat cu jucariile de plus cand erau mici.
Dana ne-a speriat aseara .
Mara i-a adus o floare Ioanei.
Copiii i-au cumparat un cadou fetitei .
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:37:19+03:00
S-a lasat peste sat noaptea cu ale sale magii feerice
S-au adunat la consiliul pedagogic 15 profesori
Doamna profesoara ne-a ajutat la examen
I-a cintat un cintecel de leagan
Profesorii i-au ajutat pe elevi sa ridice piramida cunostintelor
12 4 12