Răspunsuri

2014-10-15T18:31:57+03:00
Pune un nume unei stele apoi imagieazati cum ea isi doreste sa fie stea cazatoare dar intro zi se distreaza in univsres asa tare incat nu isi mai doreste sa fie stea cazatoare dar din pacate pt ea chiar atunci cade si ajunge pa pamant si moare
succes :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:39:46+03:00
Era o noapte frumoasa.Erau pe cer multe stele cazatoare pentru ca era august (luna stelelor cazatoare. Radu si Petrut se uita la stele.Petrut vede o stea cazatoare el isi pune o dorinta.El isi doreste sa ia note bune la scoala. —Gata mi-am pus o dorinta! —Zimi-o si mie! —Nu stiai ca dorintele astea sunt secrete! —Nu ,dar mersi ca mi-ai spus. Fiecare s-a dus la casa lui si s-au culcat.
2 3 2