Răspunsuri

2014-10-15T18:28:33+03:00
Cratima inloccuieste litera i 

Nu-l este prin cratima deoarece are loc acomasarea a doua parti de vorbire pronumele ( el) si ver auxiliar nu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:33:49+03:00
La nvel fimetic cratima s-a folosit la nivel fonetic pentru o pronuntie mai alerta si caderea vocalei "i", si la nivel morfologic pentru pronuntarea impreuna a negatiei "nu" si a pronumelui "il".

Sper ca te-am ajutat. Am facut astfel de exercitii la scoala si am luat nota 10 pe un astfel de raspuns. Sper sa o iri si tu! :)))
4 3 4