Răspunsuri

2014-10-15T18:18:22+03:00
1 danut,singur,in livada
2venirea toamnei
3gandurile lui danut
4 gestul monicai
24 3 24
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:19:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Suparat ca incepe scoala Danut se duce in livada.
2.Monica,prietena lui,vrea sa-l consoleze.
3.Toamna a poposit si in livada,
4.Baiatul regreta ca s-a terminat vacanta.
43 3 43
nu
eu am
dute la mine la profil si scrie ca am pus intrebarea asta
da
Multumesc de ajutor