Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:08:08+03:00
L= 2radical 12 adk l= 2x2radical 3 l=4 radical 3 Lungimea = radical 27 adk 3radical 3 Lungimea= 4 rad 3+3rad 3=7rad 3 Perimetru 2l+2L P 14rad3+8rad3 P=22rad 3
1 5 1
  • CEO
  • Ambiţios
2014-10-15T18:15:35+03:00
L=5radical12
L=radical27+l

2(l+L)= Perimetrul dreptunghiului

l= 2radical 12 adk l= 2x2radical 3 l=4 radical 3 Lungimea = radical 27 adk 3radical 3 Lungimea= 4 rad 3+3rad 3=7rad 3 Perimetru 2l+2L P 14rad3+8rad3 P=22rad 3