Răspunsuri

2014-10-15T18:06:34+03:00
Banca: Acesti oameni asteapta sa inprumute niste bani din banca.                           M-am asezat pe o banca stricata. 
Acest dulap este gol
Baiatul acela umbla gol la mare .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T18:29:43+03:00
1)De mult visam sa ma reintorc la casa batrineasca,sa stau culcata linga camin,si sa privesc pozele facute in copilarie
2)Instituția înființată în România la începutul decen. 3 al sec. XX în scopul propagării culturii la sate a fost numita camin cultural

1)Sunt 3 tipuri de ra
se umane:rasa europeană (caucaziană)rasa mongoloidă și rasa australo-negroidă
2)Ce tip inalt si aratos

1)Mi'a cazut un patron de la pistolul de jucarie
2)Patronul acestui magazin este domnul Ioan

1)Tata si'a cumpar un car nou
2)Eu car 5 kg de cartofi

1)cîmpiile rîd după ploaie
2)la gradina zoologica am vazut un rîs

1)Mama mi'a pregatit un tort delicios
2)Fir tors de cânepă, de in sau de alte materii textile se numeste Tort

1)Am stat in banca cu cea mai buna prietena
2)Puterea de stat a reglementat relatiile dintre oameni

1)El se afla pe banca acuzatilor
2)-Stai te rog in banca ta,si nu vorbi mult!

1)El are stomacul gol
2)Esti gol la cap,baiete!