Scrieteni 4 substantive comuni si patru substantive comune si dupa ce leati ales faceti cu fiecare substantiv cate o propozitie

2
sami scrieti daca vreti 4 substantive propii si 4 substantive comune dupa care sa faceti propozitii cu viecare substantiv .Ai inteles acuma ?
tu ai scris doar comune.
aha scuze
Subst. comune: catel, magazin, caiet, carte.
Propozitii: Vecina mea are un catel mic. Maria pleaca la magazin sa cumpere caise. Stefan are un caiet foarte ingrijit. Mi-am cumparat de la librarie o carte de povesti.

Răspunsuri

2014-02-24T18:04:32+02:00
Cal,porc,oaie,pisica(comune)
eu am un cal maro
mama are un porc mare
fratele meu are o oaie frumoasa
pisica mea are 4 pisoi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T18:08:01+02:00
substantive comune-  copil,chitara,microfon,fata,mama.  eu sunt un copil talentat.  bianca face cursuri de chitara. acest microfon este scump. fata aceea mi-a zis ca-i place muzica populara. mama mea este cea mai buna si iubitoare mama.
substantive proprii- grivei, raisa,bogdan, miaunica. grivei este foarte adorabil si jucaus. raisa este colega mea de banca. bogdan a scris cel mai corect. miaunica sta in poala  corinei. sper ca te-am ajutat!
imi scrii si la propii
bine.vezi ca la raspunsul meu de dinainte este editat cu substantive proprii acum il editez
mai scrie odata ca nam inteles ce ai vrut sa spui
am editat raspunsul . uita-te!