Am nevoie urgent de poezia zapada saruta intinderile ,sunt clasa a 7a si trebuie sa explic titlul dar eu am scris poezia la tabla si doamna a zis sa nu o scriu si pe caiet deci de unde pot sa fac rost de ea ?.P.S. am cautat pe google si imi da numai ce au facut elevii la simulari va rog urgent

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T17:59:09+02:00
Ti-o trimit imediat

Cate culori au fost, o, Doamne,
Si-acum totul e alb, totul e alb -
Pana departe sub dealuri
Zapada saruta intinderile.

Din cerul metalic asteptam fulgii,
Ca sa inchid ochii si sa-i simt atingandu-mi pleoapele -
Dar unde mai merg cand e seara
Si pe zapada urme nu se vad?

Cand eram copil era destul sa privesc
In preajma serii intinderi de zapada,
Ca sa aud urletele pustii ale lupilor
Si sa-mi joace prin fata naluci.

Acum stiu ca lupul se teme de oameni,
Mai mult decat arborii se teme -
Dar ca si-atunci, as sta zile-n sir
Privind mereu inzapezitele campuri.

Seara albastra - alb fara margini,
Iata si fulgii pe care ii asteptam,
Incremenire - doar timpul se duce departe,
Insa urmele pasilor lui nu se vad pe zapada
.
(A.E. Baconsky, Zapada saruta intinderile )


2014-02-24T18:01:40+02:00
Aceasta este :
Cate culori au fost, o, Doamne,
Si-acum totul e alb, totul e alb - 
Pana departe sub dealuri 
Zapada saruta intinderile.

Din cerul metalic asteptam fulgii,
Ca sa inchid ochii si sa-i simt atingandu-mi pleoapele - 
Dar unde mai merg cand e seara
Si pe zapada urme nu se vad?

Cand eram copil era destul sa privesc
In preajma serii intinderi de zapada,
Ca sa aud urletele pustii ale lupilor
Si sa-mi joace prin fata naluci. 

Acum stiu ca lupul se teme de oameni, 
Mai mult decat arborii se teme - 
Dar ca si-atunci, as sta zile-n sir
Privind mereu inzapezitele campuri.

Seara albastra - alb fara margini,
Iata si fulgii pe care ii asteptam, 
Incremenire - doar timpul se duce departe,
Insa urmele pasilor lui nu se vad pe zapada 
.
(A.E. Baconsky, Zapada saruta intinderile