Răspunsuri

2014-10-15T17:43:10+03:00
Camp=campulet,campisor
Toamna=tomnatec,tomnica 
camp=campisor, campulet, descampit si toamna- tomisoara tomnica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T17:43:11+03:00
Câmp : câmpuț, câmpuleț, câmpișoară, descâmpit. 
Toamnă: tomnatic, tomnișoară, tomnoaie. 
Comentariul a fost şters
ăă, nu înțeleg ce vrei să zici.....
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters