Răspunsuri

2014-10-15T17:44:06+03:00
În fonetică, un hiat este o succesiune de două vocale care fac parte din silabe separate



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T17:50:23+03:00
Hiatul este succesiunea a doua vocale consecutive dar in silabe diferite.
exemple:
ac-tu-al (intre u si a exista hiat)
ai grija la capcane (hiatul se produce doar intre VOCALE nu si intre o vocala si o semivocala
 (nu e un cuvant dar nu imi vine nici un exemplu)  'AI-O'  INTRE I SI O NU ESTE HIAT DEOARECE i NU E VOCALA E SEMIVOCALA ( A ESTE MEREU VOCALA)
:)
2 4 2