ANDREI A PUS IN DOUA SERTARE IN MOD EGAL 12 CAIETE DE MATEMATICA SI 4 CAIETE DE LIMBA ROMANA.PUNE INTREBAREA PROBLEMEI ASTFEL INCAT SA SE REZOLVE : a ) PRIN IMPARTIREA UNEI SUME LA UN NUMAR
b ) PRIN IMPARTIREA UNEI DIFERENTE LA UN NUMAR
REZOLVA APOI PROBLEMA PENTRU FIECARE CAZ IN PARTE.
SCRIE FIECARE REZOLVARE SI SUB FORMA DE EXERCITIU.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T18:01:48+02:00
Cate caiete de matematica si lb romana pune in fiecare sertar?
12+4=16              16:2=8 caiete in fieecare sertar
care este diferenta intre caietele de mate si de lb romana puse in fiecare sertar separat?
12-4=8   8:2=4 cu 4 caiete mai multe de mate dcat de romana in fiecare sertar
multumesc Marutu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cu placere!
2014-02-24T18:39:03+02:00
Cate caiete de matematica si limba romana pune in fiecare sertar?
12+4=16              16:2=8 (caiete in fiecare sertar)

Care este diferenta intre caietele de mate si de limba romana puse in fiecare sertar separat?
12-4=8   8:2=4 cu 4 (caiete mai multe de mate decat de romana in fiecare sertar)