Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T17:19:54+03:00
Formula este:
1+3+5+....+2n-1=n*n

in cazul nostru
2n-1=51
2n=52
n=26

Suma va fi deci 26*26=676
meersii
imi poti da formula si pentru astfel de sume: 1+4+9+...+144=?
2014-10-15T17:24:05+03:00
1+3+5+.........+51=1*(1+2+3+.......+51)
                                51*[51*(51+1):2=
si rezolvi operatia

scriemi te rog ce ai pe scurt in caiet
te adaug la prieten si iti raspund putin mai tarziu a teme
ok
apropo esti in clasa a 5-a?
da