Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T17:19:24+03:00
Monica:Danut vrei sa-ti spun o poveste? Dan:Sigur... Monica:a fost odata un ursulet...minca multe bomboane... Dan:Ca si mine,si eu maninc bomboane... Monica:Da istetule...ei bine ijtrz-o zi ursuletul avea dureri de dinte... Danut:Saracutul... Monica:Ursoaica mama l-a dus la dentist,dar ursuletului ii era frica de dentist si nu vroia sa se consulte... Danut:Si mie imine frica de dentiste, Monica:Danut a spus ca nu va mai minca niciodata bomboane multe ca-r vor durea dintii.
1 5 1
2014-10-15T17:23:04+03:00
-Salut Monica!
-Salut Danut!
-Monica te duci azi la circ?
-La care circ?
-Azi la 16:20 va fi un circ.
-Dar cit costa biletul?
-Doar 20 lei!
-O sa meg!
-Bine dar n-e revedem la16:00!
-Bine pa!
-Pa!
1 3 1