Răspunsuri

2014-10-15T17:16:13+03:00
uite jos linga cuvintul +adauga raspunsul tau sunt 6 simboluti in partea stinga..Apasa pe al 5 -lea simbol si acolo este radicalul .uite iti dau exemplu√8,√5
scuze..raspunsul nu e cel care il cauti...nu am vazut ca ai pus si 2 fotografii ((
Nu e nicio problema
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T17:29:40+03:00
 5^{2} inmultit  \frac{7}{5} (totul sub radical = 25 inmultit cu  \frac{7}{5} (totul sub radical ) - simplifici 25 si cu 5 si este egal cu radical din 35
Si la al 2-lea exemplu cum e ?
225 supra 196 inmultit cu 7 supra 5 ( totul sub radical) - simplifici .....