Răspunsuri

2014-10-15T17:12:00+03:00
Fie ca ziua de astazi sa iti fie plina cu rasarituri de soare, zambete si dragoste. LA MULTI ANI.
" Astăzi este ziua ta , La mulți ani , verișoara mea draga ! Ai împlinit vârsta de 17 ani . Sper sa ai o viață liniștită și niște copii frumoși . Multă sănătate și spor în tot ce înseamnă munca . Te iubesc și sa ai grija de tine ! "
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T17:12:45+03:00
Cand alte prietenii nu mai rezista, verisoarele raman mereu impreuna. Anotimpurile vin si trec, ploile de vara se transforma in zapada, dar tu, oricat de departe ai fi, esti verisoara mea si ai intotdeuna un loc special in inima mea. La multi ani, verisoara mea draga!
2 4 2