Am si eu cateva intrebari!
Ce tip de tesut este sangele? De ce?
Denumirea vaselor de sange care asigura vascularizarea nutritiva a inimii!
Structura si rolul capilarelor!
Explicati!
rolul pericardului
diferentele de grosime de la nivelul miocardului
rolul valvulelor
de ce miocardul are o vascularizatie atat de bogata!
orice raspuns imi este de folos! :*

2

Răspunsuri

2014-02-24T17:45:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T18:27:14+02:00
Sangele este un tesut conjunctiv fluid, explicatia cred ca e pt ca sangele este un fluid
Vasele de sange care asigura vascularizarea nutritiva a inimii sunt arterele coronare(stanga si dreapta)
Capilarele sunt cele mai mici vase de sange. Acestea au rol in schimburile de substante (apa, saruri minerale si anumite substante organice)
Pericardul reprezinta tunica externa a innimii. rolurile acestuia sunt de a limita miscarile inimii, previne marirea inimi atunci cand volumul sangvin este prea mare.
 Valvele impiedica refularea sangelui
Miocardul este bogat vascularizat pt ca acesta trebuie sa asigure oxigenarea cavitatii cardiace.
4 5 4