Răspunsuri

2014-01-05T17:27:27+02:00
Cmmmc este cel mai mic multiplu comun si cmmmdc cel mai mare divizor comun.
Pentru a afla cmmdc se face descompunerea in factori primi a celor 2 numere iar apoi se iinmultesc numerele comune la puterea cea mica si se inmultesc.
La cmmmc se i-au numerele necomune la puterile cele mai mari si numerele comune la puterile cele mai mari si se inmultesc.
cmmdc 64 si 45 este 1 deoarece nu au nimic in comun iar cmmmc este 2880

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-05T17:27:37+02:00
Cmmmc=2 2^{6} x 3^{2} x5=2880
cmmdc=sunt prime intre ele,deci 1