Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:59:04+03:00
Campie, campenesc, campenit, campean
camp : cumpulet , campie , a campa , campii , campiile , camou , campui , campenesc
campulung,campine
ar mai merge si campime cred
campenime
cu placere
2014-10-15T17:02:21+03:00
campia,campiei ,campie ,campiuta 
in nici un caz: campia vine de la campie; campiei-tot de la campie;ce-i aia campiuta?!