Răspunsuri

2014-10-15T16:51:08+03:00
La 
Ma duc la masa 
L-a = ?
Sa 
Bunica sa e plecata 
s-a 
Ma duc s-a invat 
Sau 
Mare sau munte ?
S-au 
Ei s-au batut 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:51:08+03:00
La munte e frumos.
El l-a adus acasa pe Bogdan.
Rochita sa este rosie.
El s-a indepartat de ea cu mult timp in urma.
Andreea a vrut o carte sau un ursulet.
S-au dus la teatru impreuna cu bunica.