Ma puteti ajuta rapid ?
Prescurtarea cuvintelor : Societatea Nationala a Cailor Ferate Romania , Banca Nationala a Romaniei , Banca Romana de Dezvoltare ,Dictionarul Explicativ al Limbi Romane , Bibloteca Centrala Universitara , Ministerul Apararii Nationale , Obiecte Zburatoare Neidentificata

2

Răspunsuri

2014-10-15T16:40:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:46:29+03:00
S.N.C.F.R.= Societatea Nationala a Cailor Ferate Romane
B.N.R.=Banca Nationala a Romaniei
D.E.X.=Dictionarul Explicativ al Limbi Romane
B.C.U.=Bibloteca Centrala Universitara
M.A.N.=Ministerul Apararii Nationale 
O.Z.N.=Obiect Zburator Neidentificat
8 4 8