Bibliotecile a patru scoli au impreuna 168 599 carti . Prima scoala are 112 130 carti. In prima si a doua biblioteca sunt 125 442 carti , iar in a treia biblioteca sunt 21 023 carti . Cate carti sunt in fiecare biblioteca ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:32:25+03:00
125 442 - 112 130 = 13 312 in a 2-a biblioteca
112 130 + 13 312 + 21 023 = 146 465 sunt in primele 3 biblioteci
168 599 - 146 465 = 22 134 carti in a 4-a biblioteca 
4 4 4
2014-10-15T16:33:59+03:00
125 442 - 112 130= 13312( a doua biblioteca)
168 599-112 130-21 023- 13312=22 134 (a patra bibioteca)
 Restul raspunsurilor ti le da in problema sper ca te-am ajutat :3
Nu scrie ce am scris m-am incurcat in datele problemei!
Multumesc oricum ca macar mi-ai raspuns!