Buuuna .
Am si eu nevoie de cate o propozitie cu cuvintele :
- rea-vointa
- bunastare
- rauvoitor
- valvartej
- faradelege
- telescaun
- botgros
- nu-ma-uita
Deci , 9 propozitii = 18 puncte :D
Multumeesc ! :*

2

Răspunsuri

2014-10-15T16:19:27+03:00
Mata mea este rea Trebuie sa ai voința ca sa înveți Astăzi am o bunastare In spania a fost un vârtej Aceasta problema este fara delege Iarna aceasta am sa merg cu telescaunul Ana a faacut botgros Mama nu ma uita la școlă azi. Nu am știut cu toate si nu stiu dacabsunt bine ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:19:38+03:00
La noi in tara exista si oameni cu rea-vointa.
Cind citesc cartea mea preferata ma umplu de bunastare . 
Cel rauvoitor mai mult pierde decit cistiga.
Dimineata cin ma scol umblu valvirtej prin casa.
Faradelege suntem elevi ascultatori.
Privesc un film unde personajul este pe telescaun .
Ciinele vecinei mele are numele de botgros.
Poezia mea preferata este nu-ma-uita.