Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:03:45+03:00
2014-10-15T16:08:48+03:00
Am taiat painea cu atentie.(sens propriu)
Pisica i-a taiat drumul. (i-a trecut prin fata)
Baiatul a taiat drumul. (a mers pe drumul mai scurt)
M-a taiat capul cand am auzit. (a intelege)
Panza s-a taiat. (a se descoase)
Au fost taiati bani grei. (au fost fabricati)
A reusit sa-i taie raul de la radacina. ( a cuminti)
Indianul a taiat un cerb. ( l-a sacrificat) 
Si nu mai stiu ;)
2 4 2