Răspunsuri

2014-10-15T16:04:56+03:00
Poate ai vrut sa spui Frumoasa din Padurea Adormita
Printesa Aurora
Filip
Ursitorea cea rea
Imparatul si Imparateasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T16:11:37+03:00
Frumoasa din padurea adormita,regele si regina(parintii ei),zanele binefacatoare,batrana ursitoare,batrana care torcea cu fusul,locuitorii palatului,tanarul principe,calul alb al tanarului,motanul