4.Alegeti dintre cuvintele de mai jos doar pe acelea derivate cu prefixe:a deschide, a descreti, deziderat, a descentra, a dezgoli, a dezvolta, extractie, extravagant, exceptie, extrascolar, a necaji, neasteptat, neant, necaz, nemernic, neferos, teleguta.
6.Dati cel putin 10 exemple de cuvinte neologice formate dupa modelul celor ce urmeaza: anticoroziv, contracandidat, extravilan, hipersensibil, necompetitiv, antitotalitar, contramasura, nonvaloare.

2

Răspunsuri

2014-10-15T15:40:20+03:00
Deziderat,a dezgoli,extrascolar,neasteptat,
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T15:57:55+03:00
4. Alegeti din cuvintele de mai jos doar pe acelea derivate cu prefixe:
a descreti, a descentra, a dezgoli, extravagant, extrascolar,  neasteptat,  necaz,  neferos.

6.Dati cel putin 10 exemple de cuvinte neologice formate dupa modelul celor ce urmeaza: anticoroziv, contracandidat, extravilan, hipersensibil, necompetitiv, antitotalitar, contramasura, nonvaloare.

antevorbitor, antiderapant, arhicunoscut, arhiplin, hiposecretie, hipertensiune, ultrapid, bioenergie, hipersensibil, contraargument, ultramodern



17 4 17