Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T15:35:04+03:00
Haide s-o luam logic:

Cat inseamna 25% din 36? Inseamna 36*\frac{25}{100} = 36*\frac{1}{4} = 9
Deci, daca marim numarul 36 cu inca 9, obtinem? 45, evident.
1 5 1
2014-10-15T15:35:20+03:00
36+ 25/100 ·25 = 36+ 625/100=36+6.25=42.25 :)
Cred ca ai vrut sa spui 36 + 36 ori 25/100 = 36 + 900/100 = 36 + 9 = 45.
a da ,scuze
scuze acceptate.