Răspunsuri

2014-10-15T15:30:58+03:00
Am nimerit intr-o tara unde totul era alt.dar parca totuyl era crud ,nimeni nu era prin preajma.credca ca eram eu primul si ultimul om care intrase acolo.shi atunci am zarit un iepuras micut care a venit la mine shi ma privea gingas

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T15:34:46+03:00
Iarna este grea ,nametul alb  astupra tari,  vintul iei crud bate cu putere si ne inalbeste cu  zapada iei cea de cristal cea de cristal.Copii bucurosi se joaca afara facind ingeri in zapada si oameni de zapada.oameni nervosi i-si curata masinile de zapada 

si scz ca mam repetet si pentru scriere
Nu.i nimic :)
ok ms
dar zimi si mie plz prezent continuu in engleza daca sti
daca sti