Răspunsuri

2014-10-15T15:28:30+03:00
Apa - simbol al vietii , simbolul puritatii 
Albastru - liniste
Galben- invidie
Trestii - nu mai stiu
Ochii - oglinda  sufletului ( cred ) 
Noaptea -nu mai stiu
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T15:28:38+03:00
Apa- simbolizeaza viata
albastru- simbolizeaza raceala
galben-gelozia
tresti-prietenie ajunsa in impas
ochii- inftisarea 
noaptea-frica 
2 5 2