Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T17:08:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 D_{24} ={1,2,3,4,6,8,12,24}
 M_{3} = {1,3,6,9.....}

Hei, nu te supara. Ma mai poti ajuta la un exercitiu? E f. important.
da spunemi mie sa vad daca te pot ajuta
Descrieti in cuvinte, cat mai exact fiecare dintre multimile urmatoare:

A={1,2,3,...,60,61}; B={3,4,5,6,...9,10,11}; C={1,11,111,1111,...};
D={2,4,6,8,...30,32,34}; E={71,73,75,77,...101,103};;

- Scrieti doua multimi similare si descrieti-le in cuvinte.

MULTUMESC, IMI TREBUIE DE URGENTA!!!
http://brainly.ro/tema/22650
este incomplet , asa se rezolva : D24={1,2,3,4,6,8,12,24} intersectat M3= {1,3,6,9.....} = {1,3,6}
2014-02-24T17:10:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D24= cu multimea numerelor 1,2,3,4,6,8,12,24
1 1 1