Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T14:47:35+03:00
Mergem la oras sau la sat? ( sau se scrie legat atunci cand se poate inlocui cu ori)
s-au dus pe dealurile inalte.
n-as merge in acea clasa.
m-am lovit la nas.
            cel mai bun?
2014-10-15T14:48:55+03:00
Maria si Ana s-au dus in parc.Astazi sau maine avem engleza?Pinochio are nasul mare.N-as putea spune daca este bine sau rau.Si-a luat nasul la purtare.
in aceasta vacanta as vrea sa merg la munte sau la mare