Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T14:47:49+03:00
Scoala-scolar scolarita scolarel scolaresc
carte-carticita carturar carturaresc carturarie
frumos-frumoasa frumusel frumusica frumusete
raman-romani romanesc rominas romanca
a vorbi-vorbarae vvorbe vorbitor  
a scrie-scris scrisoare 
bine-binisor bun 
incet -incetisor incetare 

2014-10-15T14:55:49+03:00
Scoala =scolar,scolarita ,prescolar,scolari.......carte=carti,cartile ,carticele,carticica.....frumos=frumoasa,frumosi,frumosilor,frumoaselor,.......roman=romanes,romaneste,romance,romancuta,....a scrie=a scris,inscrie,rescrie,scriere,.......bine=binefacere,bineinteles,binefaceri,.....incet=incetinit,incetineste,incetinitor,incetisor
la plural niciodata nu trebuie sa pui cuvintele daca scrii familia lexicala profesoara mereu ne spune asa ceva