Răspunsuri

2014-10-15T14:26:00+03:00
Razele balnde ale soarelui mangaie pamantul.razele aurii ale soarelui strabat vazduhul.A intrat in clasa val vartej.Apele cristaline ale marii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T14:27:54+03:00
Timpul a fost bland cu tine, nu ai imbatranit deloc.
Cuvintele tale parca sunt din aur.
M-a cam luat valul cand am vazut reducerile.
M-a luat un val de caldura.
Este limpede ca cristalul ca ma minti.