Un autoturism , ce se deplaseaza pe o autostrada cu viteza de 90 km / h , este franat brusc . De ce , daca asfaltul este uscat, distanta pana la oprire este de 54 m , iar daca asfaltul este umed de 81 m ? Justificati raspunsul

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T14:00:51+03:00
Coeficienttul de frecare este mai mare pe asfaltul uscat decat pe cel ud. De acea si forta de frecare e mai mare si masina incetineste mai repede
42 4 42
2014-10-15T15:42:05+03:00
Deoarece atunci cand este uscata soseaua este condensarea si aburii condensarii formeaza aeasta apa de pe sosea!Teoretic nu ar trebuie sa se inapmle asa !!!

5 4 5