Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:55:20+03:00
Cupru,expatriat,izolat,cercetas,alungat,praf,pustiu,arama,agent
2 4 2
2014-10-15T10:56:58+03:00
Arama-metal de culoare rosiatica
exil-pedeapsa
solitar-carese gaseste singur,izolat
iscoada-persoana insarcinata
varza-planta leguminoase care apartine familiei cruciferelor
singur-care nu este insotit de nimeni
cupru-element chimic metal de culoare rosiatica
spion-persoana care pandeste