Răspunsuri

2014-10-15T10:47:39+03:00
Alb sa pur.....................
Numele de fata Bianca este de origine italiana si are semnificatia de – alb, puritate, claritate, stralucire.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:47:52+03:00
Bianca - Numele de fata Bianca este de origine italiana si are semnificatia de – alb, puritate, claritate, stralucire. Numele de fata Bianca are semnificatia de "dragoste fata de aproapele tau". Fetele botezate Bianca sunt firi placute, sociabile si sarmante. Se impun repede in colectivitati si tind sa fie multitalentate, pasionate de arte. De fapt, pasiunile lor vor determina si traseul profesional pe care-l vor urma la maturitate, de aceea, trebuie cultivate cu atentie inca din frageda copilarie.
Ce dragut ! In real ma cheama Bianca :-. Chiar nu stiam ultima parte :)
:))