Răspunsuri

2014-10-15T10:49:02+03:00
Mare-mic , mic-mare , usor-greu , greu-usor , inalt-scund , scund-inalt , pleaca-vine , vine-pleaca , merge-sta , sta-merge u rat-frumos , frumos-urat , frumoasa-urata , urata-frumoasa , aprins-stins , stins-aprins , slab-gras , gras-slab , larg-ingust/, ingust-larg . Sper ca te-am ajutat ! :)
imi dai si 20 de sinonime te rog
ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Poti folosi sinonime de la celalal raspuns.
bnn
Adica de la alinamag
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:54:03+03:00
Rău - Bun
Alb - Negru
Urât - Frumos
Optimist - Pesimist
Modest - Lăudăros
Vorbăreț - Tăcut
Tolerant - Exigent
Mic - Mare
Scund - Înalt
Gras - Slab
Sănătos - Bolnav
Real - Ireal
Siguranță - Nesiguranță
Libertate - Captivitate
Dependență - Independență
Departe - Aproape
Iubire - Ură
Plecat - Rămas
Atent - Distrat
Bătrân - Tânăr
2 5 2