Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:33:49+03:00
Daca observi o sa-ti iasa un segment inpartit in doua.masori cele doua jumatati si daca sunt egale cele doua jumatati sunt simetrice
Deci, daca e sa zicem un segment A , B , C si punctele sunt coliniare, C este simetricul lui A deoarece daca se impart in B (la mijloc) sunt la fel de lungi sau cum ?
2014-10-15T10:34:24+03:00
Daca el se afla in cazul unei drepte la aceeasi distanta si pozitie opusa fata de acea dreapta
1 5 1