Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:31:12+03:00
Daca prin ele trece ( poate trece) o dreapta
2 5 2
2014-10-15T10:32:55+03:00
IIN primul rand deseneaza o dreapta . PRin acea dreapta deseneaza doua puncte. Observi sa prin primul punct ( a ) trece o treapta nemarginita si inca un punct  ( b ) . Daca da , este coliniar. Deci un punct este coliniar fata de alt punct daca ambele puncte trec prin aceeasi dreapta.