Alegeti dintre variantele de mai jos litera corespunzatoare functiei sintactice a substantivului subliniat:
-Am vazut o casa de bani. a. subiect
-Bunica mi-a dat bani b. nume predicativ
- Imi trebuie bani c. atribut substantival
-Acestia sunt bani vechi. d. complement direct

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:56:44+02:00
Am vazut o casa de bani- c Bunica mi-a dat bani- d Imi trebuie bani- a Acestia sunt bani vechi- b
19 4 19
Daca te intrebi de ce Imi trebuie bani ( bani fiind aici subiect) este pentru ca verbul ' a trebui' este verb impersonal si nu cere o persoana :D , astfel ca bani devine subiect
Am inteles si mersii tare mult!!!!!!!!!!!
Nu ai pentru ce :*
2014-02-24T16:58:12+02:00