Răspunsuri

2014-10-15T10:08:40+03:00
Eu cred ca omul primitiv a simtit nevoia de a se exprima prin arta pentru a arata mai usor ce simte dar si pentru a lasa arta,mostenire urmasilorlor
sa lase mostenire urmasilor ?!? nicidecum...la asta au inceput sa se gandeasca incepand cu epoca medievala
pentru ca pe acele vremuri arta era un lucru pe care ei al faceau foarte bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:23:39+03:00
      Omul primitiv se exprima prin arta deoarece simtea nevoie de protectie si de noroc in razboi sau la vanatoare. Sa nu uitam ca toate scenele pictate de primitivi reprezinta scene de vanatoare sau animale. Despre acele maini pictate, palme mai exact se spune ca erau facute de familie pentru protectia celor dragi.
      Omul primitiv nu picta de amorul artei, asa cum face astazi omul modern. El nu picta asa ca vroia sa infrumuseteze pestera. Trebuie avut in vedere ca aceste picturi erau realizate cat mai departe de gura pesterii, de cele mai multe ori in locuri foarte greu accesibile. Daca dorea sa se ,,relaxeze'' prin arta alegea un loc accesibil.
6 3 6