Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T10:04:24+03:00
 Principala cauză a colonizării a constituit-o creşterea populaţiei raportată la puţinul pământ agricol din Grecia. Micii proprietari de pământ, care au sărăcit treptat, negăsind de lucru, au fost nevoiţi să-şi părăsească patria şi să plece peste mări, în căutare de pământ roditor. De aceea, primele colonii au avut un caracter agricol.
24 4 24
2014-10-15T10:06:51+03:00
Cauze : sociale,economice,politice,suprapopularea,foametea,nevoi comerciale.
10 4 10