Vreau transformate ultimile 10 linii de dialog in vb indirecta:
-Te mai doare nasul,puisorule?intreba mam'mare.
-Nu..raspunse Goe.
-Sa moara mam'mare?
-Sa moara!
-Ad' sa-l pupe mam'mare,ca trece!
-Parca-i sade mai bine cu beretul!...zice mam'mare scauipandu-l sa nu-l deoahe,apoi il saruta dulce.
-Cu ce nu-i sade lui bine?adaoga tanti Mita,si-l scuipa si dumneaei si-l saruta.
-Lasa-l incolo1 ca prea e nu stiu cum!...Auzi d-ta! palarie nou si biletul! zice mamita,prefacandu-se foarte suparata.
-Sa fie sanatos,sa poarte mai buna! zice mam'mare.
Dar mamita adaoga:
-Da' pe mamitica n-o pupi?

2

Răspunsuri

2014-10-15T09:51:03+03:00
Intreba mam'mare daca il mai doare nasul pe puisorul ei, acesta ii raspunse ca nu. Ii zice daca moare mam'mare, iar Goe zice sa moara. Mam'mare il pupa si ii zise ca ii sta mai bine cu beretul, scuipandu-l sa nu il deoache apoi ii da un sarut dulce. Dar mamita ii zica ca pe ea nu o pupa?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T09:57:10+03:00
Mam'mare il întreba pe Goe daca il mai doare nasul, iar acesta răspunde ca nu. Mam'mare il pune sa jure ca nu il doare nasul, apoi il sărută spunându-i ca ii sade bine cu beret. Tanti Mita se întreaba cu ce nu ii sta lui bine, si apoi il pupa si il scuipa ca sa nu-l deoache. Mamita se preface ca e suparata reproșându-i ca a pierdut si pălăria si biletul. Mam'mare o contrazice zicandu-i ca merita si mai mult, dar sa fie sănătos. Mamita devine geloasa rugându-l sa o pupe si pe ea.