Răspunsuri

2014-10-15T09:22:00+03:00
Am vazut un pietroi plin de noroi. Copilandru de pe strada I.Cuza m-a lovit. Am vazut un casoi cand mergem spre magazin sa imi iau un corn.  Cartoiul de pasari a trecut pe deasupra case-i mele :D
Pentru putin :)
sper ca nu te-ai suparat nu?
si ale tale au fost bune:) dar prea lungi:(
poate altadata:)
oricum multumesc la amandoi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T09:25:37+03:00
Copilul arunca un pietroi in apa.
In fata lui statea un copilandru vesel.
Mosierul isi construise un adevarat casoi pe dealul din apropiere.
Pe birou trona un cartoi cu pagini ingalbenite de vreme.
ms
multumesc!!!!!!
nu ai pentru ce! si eu iti multumesc!