Răspunsuri

2014-10-15T09:19:22+03:00
Scherzzo
au revoir
randevouz
corner
western
La propozitii te gandesti. :)
Ok dar. Nu iti dau cel mao bun raspuns fiindaca nu ai respectat toata cerinta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T09:28:51+03:00
Scherto = certo (= sigur, in limba italiana)
orvoar = au revoire (= la revedere, in limba franceza)
randevou = rendez-vous (= intalnire cu 2-3 persoane)
cornar = corner (lovitura de pedeapsa in fotbal)
vestern = Western

La italiana am invatat cuvinte noi, printre care si cuvantul certo.
,,Au revoire'', este salutul preferat al mamei, deoarece prefera frantuzismele.
Diseara ma duc la un rendez-vous.
Fotbalistul executa o lovitura de corner.
Bunicul prefera filmele western, cu serfi si pistolari vestiti.
10 3 10