Răspunsuri

2014-02-24T16:39:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prima data aflii cat face 49x7.
op de inmultire este prima 49x7=343,199+343-3=144-3=141,
egula este:impartirea.iinmultirea,adunarea,scaderea
199+343=542-3=541,da am gresit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T16:41:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
=199+343-3
=199+340
=aici calculezi tu